-
Όταν επικοινωνείτε με φοιτητές με προβλήματα λόγου εάν δεν καταλαβαίνετε κάτι μην προσποιήστε το αντίθετο. Ζητήστε τους απλά να το επαναλάβουν ή να συλλαβίσουν τις λέξεις που δεν καταλαβαίνετε.
-
Δείξτε υπομονή και αφιερώστε χρόνο προκειμένου να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά.
-
Στην αρχή του εξαμήνου συζητήστε με τους φοιτητές για τους τρόπους επικοινωνίας που χρησιμοποιούν και για το πώς μπορούν να λειτουργήσουν καλύτερα στα πλαίσια του μαθήματός σας (π.χ. εάν μπορούν να απαντήσουν σε μία ερώτηση σε περίπτωση που τους δώσετε το λόγο, εάν μπορούν να κάνουν ερωτήσεις και σχόλια κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης στην τάξη ή εάν μπορούν να κάνουν προφορικές παρουσιάσεις, κτλ). Εάν όχι, βρείτε σε συνεργασία με τους φοιτητές εναλλακτικούς τρόπους ώστε να τους βοηθήσετε να αναδείξουν τις ικανότητές τους, όπως π.χ. να εκπονήσουν μια επιπλέον εργασία.
-
Στην περίπτωση που ο φοιτητής επικοινωνεί μέσω βοηθού, κατά τη διάρκεια των μαθημάτων απευθύνετε τις ερωτήσεις και τα σχόλιά σας στον ίδιο το φοιτητή και όχι στο βοηθό.
-
Αποφύγετε να ξεχωρίζετε τους φοιτητές με προβλήματα λόγου από τους υπολοίπους και να μιλάτε στην υπόλοιπη τάξη για τις ιδιαίτερες ανάγκες τους.
-
Είσοδος στο myDasta
-
Δημιουργία Λογαριασμού
Το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (ΟΠΣ) της ΔΑΣΤΑ συγκεντρώνει τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες όλων των γραφείων της.
Ως χρήστης, είτε είστε φοιτητής ή απόφοιτος, είτε εκπροσωπείτε κάποια επιχείρηση ή φορέα, στο ΟΠΣ της ΔΑΣΤΑ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων έχετε τη δυνατότητα να διαμορφώσετε το προφίλ σας και προτιμήσεις σας και να αξιοποιείτε το σύνολο των υπηρεσιών μας μέσα από μια ενιαία και προσωποποιημένη εμπειρία
Αν είστε Φοιτητής/ Απόφοιτος εγγραφείτε εδώ